منتدى شباب مجمع اعلام مدينة السلام
عزيزى الزائر يشرفنا اشتراكك فى منتدى شباب مجمع إعلام مدينة السلام حتى تسطيع التصفح والمشاركة
عزيزى الزائر يشرفنا اشتراكك فى منتدى شباب مجمع إعلام مدينة السلام حتى تسطيع التصفح والمشاركة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عطاء متواصل بلا حدود

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اعلانات خاصة

طرق البنات فى قيادة السيارات..........

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rAhmA...
عضو مستجد
عضو مستجد
rAhmA...

الموقع : دائما أفضل السير في طريق المستحيل .... لا أدري لماذا ... ربما لأني لا أريد الوصول ... وربما لأني أتحدى نفسي بالمستحيل

طرق البنات فى قيادة السيارات.......... Empty
مُساهمةموضوع: طرق البنات فى قيادة السيارات..........   طرق البنات فى قيادة السيارات.......... I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 9:44 am

كسفتونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
elmagek man3m
الـمـشـرف الـعـام
elmagek man3m

مُساهمةموضوع: رد: طرق البنات فى قيادة السيارات..........   طرق البنات فى قيادة السيارات.......... I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 2:55 pm

هههههههههههههههههههههه
والمشكله ان بنت هى اللى رفعاه
بس انتى روحك رياضيه اوى
وشكلك بتنفذى المقوله دى(الاعتراف بالحق فضيله)
بس على فكره فيديو جميل
وشفته مره كان عمرو اديب بيتريق على سواقه الستات ف القاهره اليوم
جاااااااااااااااااااااااااااااامد اخر حاجه
[i]
https://starsnow.yoo7.com
زوزو
عضو ذهبى
عضو ذهبى
زوزو

مُساهمةموضوع: رد: طرق البنات فى قيادة السيارات..........   طرق البنات فى قيادة السيارات.......... I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 5:09 pm

هههههههههههههههههه جامد الفييو ده
فعلا كسفتـــــــــــــــــــــــــــــــــــونا

زوزو
https://www.facebook.com
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: طرق البنات فى قيادة السيارات..........   طرق البنات فى قيادة السيارات.......... I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 6:40 pm

جامد جدا جدا بس على فكرة انتوا ملكوش غير فى المطبخ والمكياج وبس
rAhmA...
عضو مستجد
عضو مستجد
rAhmA...

الموقع : دائما أفضل السير في طريق المستحيل .... لا أدري لماذا ... ربما لأني لا أريد الوصول ... وربما لأني أتحدى نفسي بالمستحيل

مُساهمةموضوع: رد: طرق البنات فى قيادة السيارات..........   طرق البنات فى قيادة السيارات.......... I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 8:32 pm

منعم : ههههههههههههههههههههههه فعلا الاعتراف بالحق فضيلة وبعدين انا اساسا ماليش فى سواقة العربيات
انا اخرى اسوق ناقة Very Happy عجلة , توك توك لكن عربية
انا افتكر فى مرة ان بابا كان بيعلمنى السواقة وعينيك ما تشوف الا النور باستثناء اننا دخلنا فى باسكت زبالة Very Happy بس كان يوم خرافة الحمد لله اننا طلعنا منه عايشين.
زوزو : ربنا يخليكى يا قمر
مايك : ازاى يعنى ملناش غير فى المطبخ والمكياج؟؟؟ انت واخد عننا فكرة وحشة ع فكرة Very Happy
elmagek man3m
الـمـشـرف الـعـام
elmagek man3m

مُساهمةموضوع: رد: طرق البنات فى قيادة السيارات..........   طرق البنات فى قيادة السيارات.......... I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 10:31 pm

هههههههههههههههههههه
انتى بتعرفى تركبى ناقه يبقى بسره
بس ايه رايك ف سواقه التكاتك
جاااااااااااااااااااااااااااامده
تحسى انك سايقه نطاط
والحمد لله انها عده على خير وانا لو من بابا
مش هخليكى تشوفى العربيه دى بعد كده مش تركبيها
[b][i]
mohammed hussein
الــمــديــر الــعــام
mohammed hussein

مُساهمةموضوع: رد: طرق البنات فى قيادة السيارات..........   طرق البنات فى قيادة السيارات.......... I_icon_minitimeالجمعة مايو 21, 2010 11:41 pm

ههههههههههههههههه . . ههههههههههههههه . . هههههههههههههه

ماشاء الله . . وانا اقول ليه وانا راكب بسمع شتايم كتييييير . . وابص جنبى . . هههههههههههه. .

الاقى اللى سايقة واحدة ست طرق البنات فى قيادة السيارات.......... Icon_biggrin هههههههههههههههههه

لا بس اللى نزلت ف المية دى جامدة اوى . . تخيلت نفسها واقفة وهتنط ف البسين . . هههههههههههههه . . ماشاء الله عليها

هى و الى كانت بتركن ف ساعة دى ماشاء الله . . كل اللى هقوله . . ( . . . . ال . . . مليتوا البلد
)
rAhmA...
عضو مستجد
عضو مستجد
rAhmA...

مُساهمةموضوع: رد: طرق البنات فى قيادة السيارات..........   طرق البنات فى قيادة السيارات.......... I_icon_minitimeالسبت مايو 22, 2010 12:51 am

mohammed hussein كتب:
]

[b

طرق البنات فى قيادة السيارات.......... Icon_biggrin

. كل اللى هقوله . . ( . . . . ال . . . مليتوا البلد
)

تقصد ايه بالكلام ده؟؟؟؟ Evil or Very Mad
zizo artist
Admin
Admin
zizo artist

مُساهمةموضوع: رد: طرق البنات فى قيادة السيارات..........   طرق البنات فى قيادة السيارات.......... I_icon_minitimeالسبت مايو 22, 2010 3:24 pm

هههههههههههههههههههههههههه .... سبحان الله وعمالين يقولوا المراة = الرجل فين ده ..... والله العظيم انا بحس انكم انتوا اللى عاملين الزحمة اللى ف البلد كلها يعنى مثلا يوم ما بروح اختم ورقة من الجامعة وتكون اللى واقفة ف الشباك ست اجارك الله بوصل بعد سنه ... ويا سلام بقى لو طالع الميكروباص واللى قدامى بنت .. ساعة عقبال ما تفكر تشوف السلم ويا سلام لو اتحولت ... تاخد خمس وراها ....." لامؤاخذة يا رحمة انتى طبعا مش منهم " طرق البنات فى قيادة السيارات.......... Icon_biggrin
https://www.facebook.com
rAhmA...
عضو مستجد
عضو مستجد
rAhmA...

مُساهمةموضوع: رد: طرق البنات فى قيادة السيارات..........   طرق البنات فى قيادة السيارات.......... I_icon_minitimeالسبت مايو 22, 2010 9:17 pm

zizo artist كتب:
هههههههههههههههههههههههههه .... سبحان الله وعمالين يقولوا المراة = الرجل فين ده ..... والله العظيم انا بحس انكم انتوا اللى عاملين الزحمة اللى ف البلد كلها يعنى مثلا يوم ما بروح اختم ورقة من الجامعة وتكون اللى واقفة ف الشباك ست اجارك الله بوصل بعد سنه ... ويا سلام بقى لو طالع الميكروباص واللى قدامى بنت .. ساعة عقبال ما تفكر تشوف السلم ويا سلام لو اتحولت ... تاخد خمس وراها ....." لامؤاخذة يا رحمة انتى طبعا مش منهم " طرق البنات فى قيادة السيارات.......... Icon_biggrin

بص بقى يا استاذ زيزو
بالنسبة لموضوع اننا عاملين زحمة فى البلد ( بلدنا واحنا حريين فيها نزحمها برحتنا )
يا ابنى الحقيقة اللى انت متعرفهاش اننا بنخرج علشان ورانا حاجات غير كده مش بنخرج لكن الدور والباقى عليكم انتوا اللى كل شوية خارجين ع الفاضى والمليان ( خارج مع اصحابك و خارج معرفش تعمل ايه الخ الخ )
اما بالنسبة لموضوع الست اللى واقفة فى الشباك اكيد طبعا بتقعد سنة لان بيكون قدامك شباب او رجالة تنحين ورخمين وبيعاكسوها وبيستخفوا دمهم علشان كده يا عينى البنت بتاخد وقت على ما تخلص ورق الوحوش دول...اما بقى بالنسبة لموضوع الميكروباص
فاحنا يا اخى مش عارفين نعملكم ايه
فى المترو ورانا , حتى الحكومة عملت لينا عربيتين مستكترنها علينا واول ما تيجى الساعة 9 بالظبط نلاقيكم فوق قفانا
انا شايفة ان الحل يبقى فيه مواصلات للنساء ومواصلات للرجال ونخلص نفسنا Laughing

طرق البنات فى قيادة السيارات..........
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  يا ملتقى الصحبة .. يالالالى .. قيادة اوركسترا ( محمد حسين ) عبده زيزو اسلام
» فوائد الدراسه مع البنات
» طرق تعذيب البنات حسب جنسيتها
» أهم ست حاجات في حياة البنات
» عاوزين يا شباب تحرقوا دم البنات؟؟ ادخلو هنا