منتدى شباب مجمع اعلام مدينة السلام
عزيزى الزائر يشرفنا اشتراكك فى منتدى شباب مجمع إعلام مدينة السلام حتى تسطيع التصفح والمشاركة
عزيزى الزائر يشرفنا اشتراكك فى منتدى شباب مجمع إعلام مدينة السلام حتى تسطيع التصفح والمشاركة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عطاء متواصل بلا حدود

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اعلانات خاصة

التحكيم والاهلى

كاتب الموضوعرسالة
MAN3m brother
عضو مستجد
عضو مستجد
MAN3m brother

التحكيم والاهلى Empty
مُساهمةموضوع: التحكيم والاهلى   التحكيم والاهلى I_icon_minitimeالأحد مارس 28, 2010 3:35 am

السلام عليكم اولا ثانيا موضوع الحكام ومباراة الاهلى وانبى نتكلم بصراحه انا على فكره اهلوى بدرجة قدير جدا مع ملل او مرتبة مش هتفرق كتير المهم اللى حصل فى المباراه ان الاهلى كسب 2-1 وده بعد عناء طبعا انا قولت من الاول ان الاهلى ما ينفعش معاه غير مدرب اجنبى فى جولين ل انبى ماتحسبوش طبعا الحكم ده بشر ووار الغلط فى ااى لحظه والكلام ده بقوله عشان الدنيا اللى قامت ما اعدتش الاهلى اتظلم كتير جدا جدا محدش اعترض محدش قدم شكوى ليه لما الحظ اخيرا وقف معانا مره وحده الزماللك اعترض وايه اللى الحكم عمله ده مع ان هما عارفين كويس ان الاهلى اتظلم لكن بيكبروا المهم ده درس لازم نتعلم منه ولو خدنا الدورى السنه دى يبقى كويس ولازم حسن حمدى ومحمود الخطيب يشوفو مدرب اجنبى عشان كده مش هاينفع المستوى ده وبحب اختم كلامى ب مقوله انا عن نفسى بعزها جدا وهى
قال أحد الحكماء ما رأيت أتعس من أربع :
رجل يلبس القديم ولديه الجديد
قيل ثم من : رجل يريد الانتحار وعمره مديد ..
قيل ثم من : ورجل يدعى للعشاء ويطلب المزيد . ,
قيل ثم من ؟ ؟ ؟
فـأطرق رأسه وأدمعت عيناه وقال :

رجل في هذا الكون لا يشجع النادي الاهلى
واحب اشوف ردودكم شكرا

التحكيم والاهلى
صفحة 1 من اصل 1